2009-09-30
 12:33:37

Gone

Jag har varit lite borta på sista tidens om ni kanske märker. Känner mig lite orolig inför sjukhus besöket på måndag. Älsklingen kanske inte följer med eftersom han jobbar och det är svårt att ta ledigt. Men jag kan nog klara mig själv, så farligt kan det ju inte vara antar jag. Har precis fixat Carros bloggdesign, nu är det bara min som återstår. Är sjukt less på min design nu, den kan nog vara källan bakom att jag inte skriver lika ofta nu som förr. Är hungrig också känner jag, men orkar verkligen inte ställa mig och laga mat åt mig själv. Det är kanske det tråkigaste som finns? Matte tog med sig matlåda till jobbet idag, annars brukar han komma hem och äta lunch. Då har jag iaf en anledning till att ställa mig och laga mat. Tycker om att laga mat till honom, speciellt när han tycker att det är gott!:) Men nu ska jag...göra något annat! Vi ses



KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: