2009-11-18
 15:54:44

Stolt matte

Idag har varit en väldigt tråkig dag med endast regn och rusk. Men trotts det har vi ändå hittat på lite små saker då och då. Man blir ju tokig av att bara vara hemma hela dagarna! Har nyss varit ut på en promenad i alla fall, och spelat lite kort har vi också gjort.

Är riktigt stolt över Bam idag, han har inte gnällt något alls på hela dagen. Han ville nog inte heller gå ut i regnet:) haha. Bam var inte så duktig att gå i koppel då jag fick honom, så detta har vi tränat på. Och har tränat massor på att ha honom lös också utan att han ska "stänga av öronen" och gå dit han själv vill hela tiden. Idag gick han brevid mig hela tiden, det kändes inte ens att jag hade honom i kopplet. Så himla roligt att se. Släppte även lös honom i hundparken en stund så han fick springa och kissa på alla träd som han brukar göra. Men inte idag, han sprang bara brevid mig hela tiden som att han satt fast i mig, tittade upp på mig lite då och då och bara sprang med. Lillgubben, han är så duktig! Och mycket beröm fick han för det såklart. Kanske allt mitt tränande har gjort resultat ändå, väldigt mycket resultat trotts allt. Och det är riktigt roligt måste jag säga. Köpte en hundbur i förrgår, som han både kan ha inne och i bilen. Har stoppat in hans bädd i den, så han ligger där hela tiden och det är så skönt att han tycker om den.





KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: