2009-05-07
 15:30:59

Torsk

Idag blir det torsk till middag. Vad tycker ni om det? Själv tycker jag att det är supergott med nästan all fisk faktiskt! Efter maten blir det till att jobba, vi hade tydligen en stor beställning idag så det ska bli kul. Har för i övrigt haft en skittråkig dag idag, har varit hur ensamt som helst här hemma. Även fast jag och Bam har försökt att sysselsätta oss så gott det gick.  Min bok kom idag också, Internationell Ekonomi - En värld i förändring, så jag ska väl hämta den sedan. Eller så kanske älsklingen kan hämta ut den åt mig när han skjutsar mig till jobbet, det vore ju bra. Ja vad ska jag säga, var ute och fotade lite idag också..men det gick väl lite sisådär idag. Hittade inget roligt att fotografera kändes det som, eller så var det bara mitt humör som inte var på topp idag! Men nu ska jag fixa mitt hår inför jobbet, vi ses!



KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: