2009-04-15
 15:50:18

Snart prov

Om 9 dagar gäller det, slutprov i fekB. Det blir till att storplugga nu sista dagarna eftersom det är så sjukt mycket man ska lära sig. Både olika räkningar och fakta. Men det ska nog gå bra, hoppas jag. Ikväll ska jag nog vara med Malin och Patrik, vi ska ut och fira Anton som fyller år idag:) Vilket säkerligen blir trevligt, vet dock inte om jag blir nykter eftersom jag inte mår så fint. Har fortfarande något skumt i magen sedan 4-5 dagar tillbaks, skulle gissa på att det är något virus eftersom jag börjar bli förkyld..

Blev lax till middag idag, hur gott som helst. Och nu när jag tänker efter så är vi (jag) väldigt bra på att laga bra mat och inte bara äta slisk mat som färdiga köttbullar, köpa hem snabbmat och så vidare som många unga par gör när dom flyttat ihop och ingen orkar göra mat. Vi äter lax, hemlagad lasagne, torsk, egengjord korvstroganoff, hemlagad potatisgratäng osv. Sån mat som dem flesta familjer äter, och borde äta. Inte köpa hem mat som i stort sätt bara är att värma, för att det är bekvämt och går fort och smidigt. Vi kommer nog bli en bra familj tillsammans, om vi håller så pass länge :) Vilket jag tror och hoppas på att vi gör!


Tonårsliv by Leonora - Sälja eller köpa sexleksaker?

sv; härligt :)

nja sådär :/

gör du då?



PUBLICERAT: 2009-04-15, 15:58:34 | URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Anonym

haha så man är/blir en dålig familj om man inte äter hemlagad mat!



KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: