2008-10-13
 11:09:22

Birsta

Konstigt nog så fixade det sig idag när jag startade om datorn. Men tipsen jag fick om att det ändrats till engelska, funkade inte. För det var på svenska hela tiden..skum dator!

Men nu kan jag iaf berätta om gårdagens bravader.
Vi åkte ner till Birsta för att köpa ett nytt soffbord eftersom det gick sönder under flytten. Ni vet sånt som kalls oönskade utgifter. Så köpte vi även en massa lampor, papperskorgar och smågrejer som tillslut slutade på över 1000kr. Men vi var duktiga den här gången och köpte nästan bara saker vi planerat att köpa. Idag kommer familjen och hälsar på, tror dom kommer tycka om den här lägenheten. Ska gå och möta syster när hon slutar skolan så hon slipper åka hem ända till Älandsbro för att sedan åka hit igen. Måste ta och köpa lite fika att bjuda på också! Nu ska vi åka och hämta lite mat hos Tobbe, i våran gamla lägenhet.


Emma

Ring mig sen när du har tid gumman =)



PUBLICERAT: 2008-10-13, 18:06:19 | URL: http://dragonnikita.blogspot.com

KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: