2008-06-30
 17:09:13

En helt vanlig dag med en knasig pojkvän

Dagen började med att man fick kliva upp och jobba. Blev klar fort idag, skönt! :) Imorgon har jag sovmorgon vilket också är skönt. Matte har varit helt knas idag, som att han missade något i sin barndom och var tvungen att göra såna saker som 3 åringar gör på dagarna. Haha, jag vet inte alls vad det var med honom, men han är söt som vanligt :) Jennie kommer väl snart också skulle jag tro, får väl se vad vi hittar på. Lär sätta oss på balkongen och spela kort och bara umgås, lyssna på musik och njuta av livet med cola, popcorn och chips.
Det är våran grej!  (fetton)

Saknar Frida också, varför flytta till stugan sötnos? :( Tråkigt på kvällarna nu när Matte jobbar! Jaja, imorn är det hundkursen också, då ses vi! :D Jag är ju ledare nu, så har ett stort ansvar för allt. Men det är kul, och tjejerna är underbara :) Liksom hundarna såklart!

Carro Svan, jag längtar tills du kommer upppppp!!!!!! :D


caroline

men sööötnos, jag längtar också :D



PUBLICERAT: 2008-06-30, 20:46:18 | URL: http://svanemar.blogg.se/

KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: