2008-07-02
 17:38:10

Ett exemplar av rastlöshet

Åh vad jag har tråkigt just nu..KAKAN SVARA DÅ!!!!!

Fick precis reda på att jag fått mer jobb nu, om jag vill ta det. Vilket jag självklart gör, mer pengar! Har faktiskt all tid i världen nu när det inte är skola också :) Vi kommer nog bo ute i stugan tills lördag eller något, så ni vet var ni hittar mig ;)

haha...ja, jag vet inte vad jag ska skriva längre. Har jobbat idag som vanligt, igen. Joo...sen så sitter jag och spelar en massa tråkiga spel (de va roliga från början, tills jag dog). Ska nog ta och gå på en prommenad snart, det är ju trotts allt varmt och skönt ute =) Kanske ska ta och ringa kakan igen, och ta en prommenad till honom.

Men, HEJ RICKARD, hoppas du har det bra där på båten =) Sedan måste jag säga grattis till Tobbe som tog körkort idag, gratttiiisss! =)

Ja, men vad bra, nu kommer Tove och gör mig sällskap! vilket betyder softa, skratta och bara leva.

Jag har tråkigt...jag vet.


Malin

hhahaha ja men jag har laddningsbara ;s

så att jag har haft den där kameran i max ett halv år =)



PUBLICERAT: 2008-07-02, 18:30:19 | URL: http://malinannajonsson.blogg.se/
Malin

och det sitter liksom i i själva kameran!=p



PUBLICERAT: 2008-07-02, 18:30:39 | URL: http://malinannajonsson.blogg.se/

KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: