2008-01-23
 13:40:27

Onsdag 24 januari

Mina vänner är det bästa som finns, och jag har tråkigt.
Måste göra en ny blogg till skolans arbeten. FilosofiB.
Aldrig att jag använder Weebly.com igen
, allt försvann förra gången.
Fick skriva om precis allt, vilket jag inte tänker göra igen!
Vi fick nyss veta att vi ska leka med ett pogram som heter
Second life eller nått liknande. Man ska tydligen vara en gubbe,
som ska gå omkring i en stad och kika på olika saker.
Där kan jag såklart hälsa på alla andra som har det pogrammet också.
Verkar vara nått liknande som sims, ett helt sjukt pogram, haha! aja..

Förresten så har jag varit jätte duktig den här veckan.
Har gått till och från skolan varje dag, eller iaf hem.
Tog bussen till skolan 2 dagar =D haha!  

Men nu är det svenska, slutar efter det som tur är.
Då ska jag möta Matte och gå hem, sedan äta och jobba.
Men vi ses och hörs, plugga lugnt! ;) herrrå



KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: