2008-01-14
 14:18:08

Måndag 14 januari

Åh jag orkar inte det här längre, jälva halsjävel. Jag vill till skolan!
Otroligt nog så vill jag det. HATAR min hals nu alltså!
Vill bli frisk. Skön dag idag ändå, mycket hemarbete har vi,
så jag missar inte så himla mycket. Sitter och försöker skriva min uppsats nu.
Går väl rätt okej iaf, måste snart börja plugga filosofi också, kul liksom, inte.
Sen ska jag plugga svenska, psykologi, religion, filosofi.
Allt ska vara klart denna veckan. Någon som vet hur det blir med historian?

Samantha kommer väl hit om ca 1 timme, så då blir det fortsatt plugg.
Sen kommer pappa när han slutat och har ätit. Då ska vi köra lite! =)
Och SEN, så kommer väl Matte hem, så då ska vi göra någon mat.
Antar att det blir mer plugg sedan, älskar att plugga som ni ser. INTE.
Jag säger bara en sak, SUCK ! haha.

Tog just en pause från plugget, så jag passade på att slänga in några rader här.
Sitter och lyssnar på musik och försöker komma på vad vi ska äta idag.
Får ju pengar på Coop kortet imorgon, så vi kan inte handla idag..
Får försöka komma på att göra något med det vi har hemma =)
Måste fan städa lite också, börjar se förjävligt ut här! usch.
Snacka om att komma på saker istället för att plugga, men vad ska man göra.
Vill ut i snön och busa, åka snowboad och bara leva livet!
Men så är dock inte fallet just nu =\ bläääk.

Jag och Matte tog en morgonpromenad till Coop igår, gissa om man blev blöt.
Mhm! Matte slängde ner mig i snön ca 3-4 ggr och släpade mig ur snöhögen
så jag fick snö hela byxorna och hela ryggen. mysigt va ?
Nej, du ska nog få igen ;) haha. Lycka till till mig! TACK!

Ne, nu ska jag fortsätta med den här skiten. Vi hörs imorn kanske! =)
Nu kommer Samantha också, herrrrrrrrrrå PUSS

image35








KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: