2008-12-01
 12:32:29

Nära skjuter ingen kanin

Med sorg så måste jag berätta att jag tyvärr inte fick jobbet. Han ringde nyss och berättade tråkigheten, men sa att jag var nära och hamnade i "nära högen"  tills dem behövde någon ny. Bättre än ingenting, men nära skjuter ingen kanin! Bara att söka vidare och hoppas på det bästa. Jag hade verkligen velat det här, men det finns inte så mycket mer att göra, jag gjorde iaf mitt bästa. Funderar på att börja plugga upp mina betyg på Komvux nu istället. Så jag kan plugga vidare till något med framtid sedan.  Skulle vilja starta eget, men jag har inte kommit på vad ännu. Och det är en lång väg dit. Först och främst ska jag bestämma vad jag ska plugga upp först av allt. Det ska jag kolla på nu direkt.


Malin

åå vad tråkigt :(



PUBLICERAT: 2008-12-01, 14:07:19 | URL: http://annamalinjonsson.blogg.se/
Emma

Ja fast när vi bytte tillbaka till den vanliga sanden så gjorde dom inte det någe mer, så nu är dom rumsrena igen haha



PUBLICERAT: 2008-12-01, 14:11:50 | URL: http://dragonnikita.blogspot.com

KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: