2008-04-23
 16:58:49

Värme

Snart är skolan avklarad och vi tar studenten. Känns så härligt men ändå sorgligt på något vis :\ Att inte få träffa alla som man just nu dagligen gör.
Alla splittras och åker skiljda vägar. Hoppas att några av oss håller kontakten! :)
Vi satt på skolan idag, på gräsmattan i solen och pratade om allt mellan himmel och jord. Vi bara tog det lugnt innan nästa lektion och njöt av vädret. Så skönt väder nu så sommarkänslorna är verkligen igång, det vill jag lova.
Imorgon blir det till att köpa glass! :) Igår åkte Mixa hem och allt blev så tråkigt,
kändes verkligen som att det var någonting som fattades. Gick ganska bra på hundkunskapen också, förutom att hon vägrade, verkligen vägrade, att gå ifrån mig. Vilket på sitt vis är bra, men hon brukar ju kunna gå till någon annan! Ska snart ta en prommenad ut i solen och kanske knäppa lite kort.
Har lånat farfars kamera igen :) soooft!

Ikväll blir det pluggande i massor, satte mig i solen när jag kom hem från skolan och pluggade lite innan jag gjorde mat. Så nu blir det till att plugga gärnet, igen. Så vi kanske hörs senare :) Önska mig lycka till!


Caroline

jag önskar jag också var så självgående och kunde sätta mig och plugga :/



PUBLICERAT: 2008-04-24, 07:20:38 | URL: http://svanemar.blogg.se

KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: