2008-04-17
 16:20:40

Underbar dag

Projektarbetet i matsalen gick bättre än vad vi trodde faktsikt. Tror vi fick med ca 10 (?) personer till nästa år. Dock är det såklart inte bindande, men det var bra ändå tycker jag. Helt klart en grej att satsa på! Vi ska även sitta där imorgon så vi hoppas på att det kommer fler och skriver upp sig då! :) Men vi är nöjda iaf. Bara rapporten kvar nu.

Ska ut till mamma och pappa ikväll och rida, ska bli skönt att få komma iväg från staden en stund och tänka på annat än skolan. Även fast jag bor i stan nu, så känns det ändå skönt ibland att få komma hem dit man är uppväxt :) Har mest vårkänslor i hela Härnösand nu tror jag, så grymt skönt väder! Solen nästan bränner på armarna, så ska nog ta en prommenad om en stund :) efter att jag har ätit något. Hoppas ni får en trevlig kväll, för det ska jag och Frida ha :) Hejhopp
image290


paula

jag kan inte fatta att du åki skidor så länge=D vilken krigare fia! creds=D jag skulle anmält mig om jag var mer säker på att komma i mål



PUBLICERAT: 2008-04-17, 19:04:51 | URL: http://paulanatalie.blogg.se
anna

det var faktiskt 12 pers ;)



PUBLICERAT: 2008-04-17, 20:47:29 | URL: http://vagueillusions.blogg.se

KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: