2008-04-04
 14:26:35

Panik

Kom precis hem från skolan, ganska chockad. Jag och Frida stod parkerad på Mc Donalds, fast vi satt där inne. Så plötsligt kommer en vit truck..eller nått och ska parkera framifrån brevid våran bil. Men den kör på den!? Jag fick panik o gick ut och kollade, det var repor. Så nu ska vi snart ner till polisen och skriva rapport. Kul, jag är i chock just nu. Frida hann inte se det, bara när den åkte iväg..

Ska iaf till mamma och pappa sedan, äta mat etc. Sedan blir det mys ikväll :)
Har börjat fundera på balfrisyrer också, tyckte det här var fint! Men mitt hår har inte riktigt växt ut än som det ska, så jag tänkte om det är någon som har ett löshår liggande någonstans som jag kunde få låna eller köpa för ett bra pris? :) Hör av er!
image249


Malin

vaaaa. vilken jävla iddi?



PUBLICERAT: 2008-04-04, 15:29:49 | URL: http://malinannajonsson.blogg.se
sara

vilken jäkla idiot som bara kör därifrån!! :O



PUBLICERAT: 2008-04-04, 16:57:54 | URL: http://sawja.blogg.se

KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: