2008-04-15
 23:06:57

Många känslor och tankar

Då var man hemma igen och ska snart hoppa i sängen och sova. Varit på hundkunskap idag, och det gick riktigt bra ikväll. Det är så roligt så jag dör! Verkligen något för er hundälskare! :) Känner du för att lära känna din hund bättre, lära dig nya saker och helt enkelt umgås mer med din hund, så borde du bli medlem på Brukshundsklubben. Det finns inget roligare än att umgås med sin bästa vän, som aldrig sviker. Det är iaf något som betyder mycket för mig,
jag älskar Mixa
! Min bästa vän.
image287image288

Var grymt härligt väder idag, eller vad tycker ni? Något som jag har längtat efter så länge nu, vår. Det var många plusgrader idag och snön smälte verkligen bort snabbt. Det bara rann på gatorna och från alla tak, en sån härlig känsla! Usch, hoppas inte vädret sviker oss och slänger ner mer snö, som det har gjort hittils. Idag har varit en lång dag, både lyckliga och tråkiga stunder, jag vet inte vilka känslor jag hade idag. Ena stunden kände jag mig så lycklig, andra ville jag bara gråta allt vad jag kunde. Jag har funderat på allt mellan himmel och jord och kommit på att jag borde bli Filosof. Jag tänker alldeles för mycket, vilket många har påpekat. Jag kommer på så konstiga saker att fråga om, sånna saker som ingen annan kan komma på. Frågor om varför det är si och så, varför saker är som det är etc. Idag slog det mig tanken att när det börjar bli höst så avskyr vi hösten för att det är kallt, men ändå så vill vi att det ska komma massor med snö så att vi kan göra alla de där roliga sakerna som att åka snowboard, skidor, skoter, pimpla etc. Men när vi äntligen har fått våran vinter med snö, så vill vi ha bort den? Vi vill ha sommar med värme och grönt gräs, att kunna ligga på stranden,sola och bada. Att kunna gå ut i bara linne eller t-skirt och shorts. Och då det äntligen är 30+ ute så vill vi ha det kallare, för då är det för varmt.
Vi människor är verkligen aldrig nöjda någongång, eller?
Har funderat på så mycket olika saker idag, både sorgliga och glada, saker jag inte tänker ta upp. Det har verkligen varit en lång dag känns det som, men jag kan tacka alla mina vänner, speciellt hundvännerna, ni är underbara och fick mig på bra humör idag.
Ni är alltid på topp! Tack. Nu ska jag ta en dusch och sedan smyga ner i sängen och inte tänka så mycket utan bara sova, om det går. Måste bara påpeka att människor som har lite att göra och snackar skit om andra, ni kan lika gärna knipa igen och gå och gömma er. Jag har nog inte haft en sån bra dag idag, Godnatt.


Elin

jaapp, helt underbart=) får hoppas att det håller i sig och inte börjar toksnöa igen bara ;)



PUBLICERAT: 2008-04-15, 23:18:32 | URL: http://elinannakristina.blogg.se
Caroline

svar; jo ibland kanske men itne så värst. När vi bli av med dessa ha vi 2 kvar:P
haha du vart mtit 1500de kommentar.



PUBLICERAT: 2008-04-15, 23:22:15 | URL: http://svanemar.blogg.se
Anonyma Maja

Ja absolut får du ändra om, gör vad som krävs för att få det snyggt.
jag vill gärna ha lite erotisk deisgn, om du kan fixa det? det kan vara någon bild eller så.:)
det är bara kul att du länkar så kanseke fler hittar hit.



PUBLICERAT: 2008-04-15, 23:40:16 | URL: http://kvinnligorgasm.blogg.se
Tove

tror du inte att ja vet vilken datum vi har? 15 mars



PUBLICERAT: 2008-04-16, 06:30:02 | URL: http://toviss.blogg.se
frida

haha aa flög gjorde hon ett tag men aja ;p hha då e vi två.. tänker
för mycke :}



PUBLICERAT: 2008-04-16, 08:11:03 | URL: http://fridaljunggren.blogg.se
Kristine

vilken söt vovve :)



PUBLICERAT: 2008-04-16, 15:38:32 | URL: http://ByKristine.blogg.se
Mandiz

Ha en bra dag!



PUBLICERAT: 2008-04-16, 16:15:46 | URL: http://mandizblogg.blogg.se

KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: