2008-04-25
 13:47:34

Fotografering

Åkte till mamma och pappa efter skolan så nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra. Känns så konstigt att bara ta det lugn och inte göra någonting. Har kännt mig jätte stressad i flera dagar nu, och därmed fick jag huvudvärk :\ Behövde inte göra provet idag heller, eftersom jag höll på att svimma på skolan och fick gå ut från lektionen för att sätta mig ner och andas. Undra vad det var bra för? :) Jadu, var i alla fall ut en stund för ett tag sedan och fotograferade lite av våren. Riktigt nöjd med vissa bilder faktsikt! Lägger upp några när jag kommer hem om jag inte hittar någon passande kabel här hemma :) Måste ta och kika!

Sedan måste jag nästan nämna att vi ska grilla idag, hur gott är inte det då? Grillat med potatisgratäng är kanske det godaste som finns. Också lite grekisk sallad och beasås till det. MUMMS jag kommer bli fet! :)



KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: