2008-04-03
 18:24:58

Design

Nu har Malin fått en ny desin=) vad tycks? hoppas du gillar den Malin! :)
image246

Nu ska jag, älskling och Frida beställa mat från Mini Krogen. Tycker jag är värd det ikväll ;) Matte har blivit sjuk, stackarn :/ och mitt halsont har inte försvunnit utan kommer tillbaka var och varannan dag. Vilket den har gjort i ½ år nu..drygt. Men det är ju tydligen inga bakterier? konstigt..bara ett virus säger dom så jag får ingen medicin för min förkylning, eller vad det nu är.


Anneli

Jag hade sådär ont i halsen förut också. Gå till öron/näsa/hals doktorn, De kan va Polyperna man har i näsan som ställer till allting :/ Så vare för mig



PUBLICERAT: 2008-04-03, 20:05:00 | URL: http://aannelii.blogg.se
Anonym

ful


Malin

om du nu tycker att den var så jävla ful, vem du nu än är, varför kan du inte stå för att du tycker det då och skriver ditt namn din jävla tönt :D



PUBLICERAT: 2008-04-03, 21:32:25 | URL: http://[email protected]

KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: