2008-04-06
 13:55:21

Bortrest

Klev upp kl. 5 imorse för att skjutsa Mattias till bussen. Han ska till Lofdalen med äventyr och åka snowboard etc. Hoppas han får det skoj=) vilket jag tror att han får. Kommer sakna honom enormt dom här 5 dagarna han är borta :\ Gick och la mig igen när jag kom hem, men jag somnade inte. Kändes så konstigt att sova sådär helt ensam utan att han ligger brevid mig. usch!
Ska precis sätta mig och göra lite skoljobb som jag måste göra. Sedan ska jag lämna tillbaka kameran till farfar idag också, måste köpa en egen sådan någon gång!=) Ska nog gå ner till badhuset och simma lite senare, så tråkigt väder för en promenad! Ne nu ska jag sätta igång med det jag måste göra, hoppas ni får en bra dag!
image260


Lajni=)

Gu va söta kort!!!



PUBLICERAT: 2008-04-06, 15:44:38 | URL: http://lajnilena.blogg.se

KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: