2007-12-21
 03:44:54

Fredag 21 December - film

Jaha, nu har Rickard åkt =/ klockan är 03.28 och tröttheten har gått över.

Hyrde film med Mikaela ikväll, eller rättare sagt igår eftersom jag inte lagt mig.
Vi hyrde Från andra sidan. Kan ju passa på att berätta att jag inte är den som
brukar bli rädd för filmer, men satans helvete vilken scary film!
Om ni tycker om att se skräckfilmer så är den något jag kan rekommendera.
Mikaela satt och höll mig i handen under i stort sätt hela filmen,
eller rättare sagt, PRESSADE så hårt att jag fick blodstopp :D haha!
Fast vi hade ju inte bara film, de vore ju lite tråkigt. Så vi köpte självklart
godis, chips, dip och dricka också på samma gång =) det var mysigt.
Har saknat de tiderna med dig tjejen, är glad att de är tillbaka igen.
Hoppas att de stannar ett tag nu bara innan du får för dig något skumt ;) haha.

Jennie ville gå ut idag (fredag), men jag orkar inte, inte såhär innan jul..
Kalla mig torrboll men vafan, orken att gå ut varje helg? nej.
Jag är ingen utgångsmänniska längre, jag ser hellre film eller hittar på något
där inte alkohol måste vara med i bilden. Det enda man gör är att må dåligt dagen efter.

Gjorde om min blogg ikväll med, hade lite att göra eftersom Matte är så social och spelar cs.
Dock så ska jag nog försöka sova snart, ska försöka komma upp i skaplig tid imorgon.
Hade tänkt att gå ner på badhuset och simma några längder, ska du följa med ?=)
Ne, jag har tråkigt, kanske märks. Tove är inte hemma heller, jävla Piteå.
Kom hem nu, och Anneli med, vi ses ju iaf på nyår älsklingar! :D
Blir till att vara hos Malin först på lite "fixa iordning sig förfest" med tjejerna,
sedan bär det iväg till älsklingsgubben och resten av gänget=) längtar.
Med er har man fan alltid kul, och det tycker jag om!

De bästa festerna är där man kan vara hela kvällen utan att alla ska på stan.
Annars är alla på en fest, sen går alla ner mot stan runt 00.00.
Dock inte de som redan har däckad på någon toa ;)
Sedan är det as tråkigt på stan, kallt och jävligt och alla går hem, äter och sover.
Hur kul är det då? Nej, precis. Jag har så jälva rätt!
Att vara på samma ställe hela kvällen är det bästa.
Då har man kul ända in på småtimmarna.

Men nu ska jag nog sova tror jag,
ska försöka få med mig gosen också så jag har någon att krama och pussa på!  
Kan iaf verkligen rekommendera filmen! Godnatt=)

image16



KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: