2009-01-17
 15:14:35

Måste man planera i förväg hela tiden?

Jaha vad händer ikväll då? Kändes nästan som att jag skulle sitta här hemma ensam ikväll med min älsklings Bam. Matte ska ut med grabbarna (ÄR rättaresagt redan ute), Tove ska iväg på middag med klasskompisar, Jennie svarar inte, Anneli jobbar, Zandra ska fira emelie, Mallabus ska fira emelie, Linda ska ut etc. Värst vad alla har planer hela tiden? Haha, själv ska jag jobba till 21-22, och sedan åka ut till Louise som blev räddaren i nöden och plötsligt skrev på msn och frågade om vi skulle hitta på något. Självklart vill jag det! Så längesedan jag träffade söt jäntan. Så efter jobbet åker jag hem, hämtar Bam och lämnar honom hos mamma och pappa en stund, så han får leka med Mixa. Så åker jag till Louise och umgås med henne en stund innan jag senare måste åka in till stan igen för att hämta Matte. Nu måste jag plugga vidare, och sedan kanske äta något, om jag inte äter på jobbet. Hoppas ni får en underbar kväll ni med! Hejhopp

Ni som undrar: Ja, jag är förlovad sedan julafton -08
Svarar på kommentarerna sedan.


Fanny

Hoppas du får en trevlig kväll då :)



PUBLICERAT: 2009-01-17, 15:36:15 | URL: http://faanny93.blogg.se/
Gisela

ahhaha ja! :D puss



PUBLICERAT: 2009-01-17, 16:00:10 | URL: http://giselaaxelssson.blogg.se/
Emelie

aw, tack. läste om att ni hade varit till tallin, var det bra? :)



PUBLICERAT: 2009-01-17, 17:25:53 | URL: http://sandbergemelie.blogg.se/

KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: