2009-10-08
 10:35:01

Mmmm fin dag

Idag skiner solen, men det är ändå kallt ute. Funderar på att dra ut och fotografera lite, om jag hinner. Har mycket att hinna med idag känns det som! Först ska jag göra lunch tills Matte kommer hem om 20 min. Det blir hamburgare! Sedan ska jag försöka få upp Jennie ur sängen, och likaså Alexandra. Vi ska ner på stan och köpa lite presenter, eller present..något ska vi väl kunna hitta tycker man! Senare ska jag kika på Linda och Viktors lägenhet, ska bli sjukt kul med dem som grannar! Kommer hänga där jämt ;) Hoppas dom inte blir less på mig (A) haha! Jaja, nu ska jag ringa och väcka mina kära vänner så vi kommer iväg någongång! Seeeyou!


Caroline

Så kul, bor de på samma gata?



PUBLICERAT: 2009-10-08, 13:17:51 | URL: http://svanemr.blogg.se/

KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: