2009-03-12
 10:16:48

Slutprov kl.12.00

Ja vad ska man säga, som ni alla säkert märkt så har jag inte varit här på ett tag. Just för att jag verkligen inte haft tid. Jag har pluggat den mesta tiden den senaste veckan/veckorna och annars spenderat min lediga tid i nya lägenheten. Vi har faktiskt tapetserat hela vardagsrummet nu, fattas bara fondtapeten. Och snart är även sovrummet klart, det här kommer bli skitsnyggt! Vi ska kanske ner till Birsta idag och köpa golv och sånt, men först så måste jag ägna mina tankar åt ekonomin eftersom jag har slutprov i det idag kl. 12.00. Och SOM jag är nervös inför detta, jag måste verkligen klara det, men det kan lika gärna gå åt pipan och jag får komplementera sedan. Men klara det ska jag, och nu ska jag fortsätta kika igenom all fakta så jag kommer in i tänkandet. Önska mig lycka till, men jag tänker inte säga tack! (otur) Och sedan måste jag bara säga lycka till till Emma som flyttar idag. Vad ska jag nu göra på mina tråkiga helger? Kommer och hälsar på dig sötnos!:)


Isa

hur kändes provet då? =)



PUBLICERAT: 2009-03-13, 17:21:21 | URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/

KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: