2009-06-25
 15:45:20

Provet avklarat

Nu är äntligen provet i Internationell ekonomi avklarat, känns hur skönt som helst även fast jag gruvade mig super mycket innan. Skulle skriva ut arbetet i Småföretagande också, men då jag kom till biblioteket så har dom stängt av allas användarnamn och lösenord över sommaren, så jag kunde inte skriva ut det. Nu kommer jag istället få skicka det på mailen till läraren, vilket jag hoppas går lika bra. Nu är det studerings pause under sommaren för mig, men sedan ska jag nog läsa något mer till hösten. Antingen läser jag vidare inom ekonomi direkt eller så läser jag någon foto kurs, som jag skulle vilja läsa innan jag börjar med lite mer seriösa studier.Funderar på att gå en Butiksäljarutbildning som är på 1 år, men jag får se hur det blir. I alla fall så har jag precis kommit hem från en otroligt skön skogsprommenad med Bam och Milos ute på sälsten. Det var en välbehövlig promenad kände jag, den behövdes verkligen såhär efter provet. Att få snacka lite skit och bara vara i solen och ta det lugnt. Sitter och väntar på att älskligen ska komma hem nu så vi kan åka på affären och köpa kött och lite annat gott som vi ska grilla ute hos Gabbe ikväll. Sedan blir det även till att köra fyrhjuling och fiska hela kvällen, det ska bli riktigt roligt! Det finns inget bättre liv än det jag lever.



KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: