2009-01-28
 00:17:25

Ensam kvar står den ärlige krigaren

Jag är starkare än dig, det är inget snack om saken. Jag vet vad jag har gjort och inte gjort. Och jag har inte gjort dig något mer än att bry mig om dig, ställt upp i alla lägen och varit översnäll med dig. Jag förstår fortfarande inte vad jag har gjort som svikit dig mycket, för jag undrar, varför har du inte sagt något om det under den senaste tiden? dvs, över det senaste halvåret? Varför just nu? Varför svamlar du om något du nästan inte vet vad du säger själv? "det är ju förståeligt", säger du, men det är det inte. Varför har du tackat mig för att jag funnits för dig under hela tiden, och talar till mig nu som att jag är stans största svikare, helt plötsligt? Du verkar prata om saker du inte vet riktigt själv, för om du visste 100%, skulle du sagt det då, inte nu. "Jag har suttit där på toan på festerna och hållt upp deras hår när dom spyr". Är det specifikt mot dig så vet jag inte, det var mer menat till dem, för du förstår, jag har fler vänner och dom vet vilka dom är. Kom igen nu, du är en bättre människa än sådär, det vet du. Skärp dig, vet du ens vad du pratar om? Berätta för mig. Ring mig, träffa mig, skriv till mig på msn om det känns bättre. Har du någon anledning som du kommit på såhär långt efteråt så berätta det för mig. Kom inte och säg att jag inte förstår, när du inte förklarar djupet i det hela. Och nej, du har inte förklarat det flera gånger. Skärp dig nu, vill du bråka, så gör det med någon annan. För jag orkar inte.



KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: