2009-02-25
 17:50:48

Kyl/Frys och Canon

Det verkade som dem flesta äter toppen på semlan först, och sedan resten som man äter en bulle. Fick även veta att när man äter den med mjölk i en djuptallrik som jag gör, så kallas det för "Hetvägg". Det var något nytt:) Kom precis hem ifrån Sundsvall. Vi har varit och köpt en kyl/frys, så nu har vi iaf fått bort en sak att köpa! Vi är på väg åt rätt håll iaf, även fast det är mycket kvar. Vi har i stort sätt knappt ens börjat än eftersom vi inte skrivit kontraktet. Bara mätt, köpt en tapet och kyl/frys som vi lämnat där. Längtar tills vi får nycklarna och kan börja riva och fixa till det, precis som vi själva vill ha det.

Kan även säga att dem flesta röstade på att jag skulle köpa en Canon. Vilket jag själv också börjat luta mig emot eftersom dem verkar ha bättre kvallité på sina varor än Nikon. Men man vet aldrig, men det lutar mot det iaf. Nu ska jag plugga lite.

GRATTIS LINDA TILL KÖRKORTET! :D


Julia tb

SV; Varsågod, och åh tusen tack!!! Jodå, det är bara bra med mig med=) Pusspuss!



PUBLICERAT: 2009-02-25, 18:32:48 | URL: http://showbyjulia.devote.se/

KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: