2009-04-24
 10:35:36

Prov avslutat

Nu har jag precis varit och gjort bort mitt FekB prov. Känns rikigt skönt att jag äntligen är klar med det. Känner mig lite osäker på vad jag kommer få för betyg, eftersom provet gick bra, men inl.uppg. inte gick fullt lika bra. Men det visar sig väl skulle jag tro!

Som många av er läsare säkert har märkt så har jag inte uppdaterat på länge nu. Men det är som sagt just för att jag har pluggat inför provet. Sedan försvann vårat internet i någon dag också, vilket var lite skumt. Dem hade stängt av det ifrån centralen?:/ Dumma dem. Men nu är jag tillbaka igen!=)


M A L I N

ibland blir det ju små pauser :D hoppas du får ett bra betyg!



PUBLICERAT: 2009-04-24, 11:58:38 | URL: http://www.malinh.com

KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: