2008-11-17
 17:33:38

Badhuset

Sry för dålig uppdatering, men det är lite dålig stämning såhär efter att en släkting gått bort hastigt. Var iaf på stan med syster idag och köpte de sista julklapparna till mamma och pappa. Är även klar med julklappen åt min syster, och älsklingens julklapp ska bara betalas så är den klar. Är väl bara några vänner kvar nu så det är ganska skönt! Så slipper man julspringet på stan, eftersom att många är ute i sista stund. Efter rundan på stan så gick vi till badhuset och simmade några längder, hur skönt som helst! Sedan blev det en skön bastu, god middag och hemfärd. Mer än så har jag inte hunnit med faktiskt..sitter bara och tar det lugnt nu. Måste skura golvet efter helgens bravader också, blev ju rättså stökigt dagen efter så det var bara att sätta igång att städa, överallt!


jannica

Gud vad tråkigt att en släkting har gått bort:(

Hoppas du får en fin kväll iaf!



PUBLICERAT: 2008-11-17, 17:54:31 | URL: http://straweberry.webblogg.se/
Anonym

hej, kolla min min blogg å ´lämna en kommentar eller två? (:¨



psst! härlig blogg! (:



KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: