2008-05-08
 00:45:01

Sovdags

Nej nu är det sovdags för min del. Ögon och näsa rinner som forsar i skogen och nysarna är så hårda att jag får ont i bröstet. Har även fått hosta och slem i halsen, vilket gör det hela extra jobbigt. Måste gå och sova nu så jag blir frisk någongång. Ska ta en kopp varmt honungsvatten först, det lugnar hostan lite och jag får inte lika ont i bröstet. Jag som hade hoppats på att få känna smaken av farfar och Sivs mat som de ska bjuda oss på. Det bjuds på massa god mat eftersom att farfar fyller 80 år på fredag. Men den stora uppvaktningen blir den 31 Maj, då Mats fyller 50 år och farfar nu fyllt 80 år, etthundratrettioårsjubileum. Det ska bli trevligt att få vara med på! Nej, nu säger jag godnatt och hoppas på att ni inte drömmer några hemska drömmar inatt :)


Alexandra

Jag hade faktsikt en mardröm :/


mln

hälsa grattis från mig till mys farfar! =DDDDDDDD



PUBLICERAT: 2008-05-08, 21:51:53 | URL: http://mlajn.blogg.se

KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: