2008-05-07
 09:57:15

Sjukling

Nu är det bara att vänta på att arbetsintervjugubben hör av sig inom 1-2 veckor. Intervjun gick bra så nu hoppas jag på att få lite extra arbete!
Har precis betalat min jäkla böter på 500 kr så nu har jag ingen kvar
, skönt!
Dom borde skaffa sig ett liv de små rackarna :/

Sitter hemma från skolan idag, igen. Känns som jag varit hemma från skolan mycket nu. Men jag har ju en anledning som jag inte kan komma ifrån, min hals. Fick tväront i halsen igårkväll när jag låg och kikade på tv, sen fortsatte det. Igårmorse när jag vaknade var min hals så uppsvullen att det kändes som att jag hade en golfboll på höger sida av halsen. Det kändes t.o.m på utsidan.
Så jag har proppat i mig halstabletter och varmt honungsvatten för att bli frisk, vilket inte verkade gå så bra!
Så nu sitter jag här med rinnande ögon, nyser, hostar och har jätte ont i halsen. Någon som har ett bra tips på vad man kan göra för att bli frisk?

image366 
Inge gammal bild eller så. Minns du Tove? =)


frida

HALSDUKAR :D shalar :D allt som värmer halsen ;D glöm inte att äta vitlöks det ska funka det med ;P man hackar dem! GLÖM INTE:D + att
som de gamla goda tanterna säger.. man fryser in vinter och svettas in sommaren annars blir man sjuker året om :D gamla gulliga tanterde där...



PUBLICERAT: 2008-05-07, 11:42:36 | URL: http://fridaljunggren.blogg.se
Tove

yes i do;)



PUBLICERAT: 2008-05-08, 15:01:14 | URL: http://toviss.blogg.se

KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: