2008-05-16
 18:45:31

hahaha

Just nu känner jag mig jätte glad av någon anledning. Jag vet inte varför, det bara är så! Ikväll kommer Tove, ska slinga håret =) Hoppas de blir bra, vilket det alltid blir när Tovsan är i närheten! eller?;)

Var på Västanå och red med Hälsa Harmoni och Rörelse idag.
Eftersom det bara var jag och Sanna som hade ridkunskaper så fick jag vara ledare jag med. Fick den hästen som var starkast, tjurigast och piggast. Mummms, skapligt ont i händerna jag hade efteråt när vi äntligen kom tillbaka och jag fick byta häst ;D haha! Men det var skoj, skönt att inte bara sitta i skolan :)

Måste nämna att Toppen-Du är ful, är en skön låt. ANNELI, Toppen - Gräset är grönt, minnen?;D


Anneli

haha feta minnen :D
btw du har stavat fel på grästet ;)



PUBLICERAT: 2008-05-16, 19:02:22 | URL: http://aannelii.blogg.se
- T

Toppen är min Granne :)


Anonym

asgammal låt ju :O



KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: