2008-05-02
 18:11:09

Ändrade planer

Nu såhär efter några timmar så har jag och Jennie kommit fram till att vi ska följa med Tobbe och Rickard till mellanholmen och softa istället. Istället för att bara sitta inne och fetta oss med chips liksom, skönt väder ute. Dock regnar det lite nu men det slutar nog snart, det är ju inte direkt kallt ute :) Så hoppas alla ni läsare får en underbar och mysig kväll, för det hade jag tänkt att ha! Blir inte så sent eftersom jag ska upp 6 imorgon och åka och tanka, hämta Frida och åka till hundutställningen. Vi ska hjälpa till =) Men nu kommer Jennie snart så ska ta och ta på mig nå kläder =) Ha det bra!


Malin

du ska väl hämta mig också?;)



PUBLICERAT: 2008-05-02, 23:31:24 | URL: http://malinannajonsson.blogg.se
paula

vad kul!:D härligt att höra. jo jag hade en jättebra valborg i sundsvall=D skönt att komma bort! men ändå nära. inte fy skam, ska du ut ikväll?(: tydligen ska en stor skara det.



PUBLICERAT: 2008-05-03, 13:38:46 | URL: http://paulanatalie.blogg.se

KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: