2008-03-04
 18:09:08

Tisdag 4 Mars - 10 månader

Var med Lena och Emelie hela natten inatt. Eller man kanske till och med kan säga till morgonen? haha. Isa åkte hem "lite" tidigare än de andra. Vi hyrde film och åt en massa gott, filmen THE MESSENGERS, har ni sett den? Sedan satt Matte och Plajjan här hemma och lanade, medans jag och tjejerna bara satt och gjorde ingenting tills kl 8 på morgonen. Men vi hade ju trevligt, eller? ;) haha. Men det slutade iaf med att Lena låg och snarkade i sängen medans jag och Emelie satt och diskuterade något som gick på tv. Bara en kanal som det var något på, alla de andra hade gått och lagt sig? :/ sorg. Det var iaf något i stil med "Mammas tips", det handlade om små bebisar, eller nått. Sedan klev jag upp klockan 12 igen och gick ner på stan där jag mötte Louise. Vi kikade lite och tog sedan en fika. Hittade iaf en födelsedagspresent till Isa :)

Sedan måste jag kanske nämna att jag och Mattias spenderat 10 månader tillsammans idag. Och de 10 månaderna måste jag säga har varit underbara. Och jag kan lova er, att det kommer bli många många fler! Jag älskar honom mer än ni någonsin kan föreställa er <3

image142


caroline

Grattis baby :)



PUBLICERAT: 2008-03-04, 20:15:54 | URL: http://svanemar.blogg.se
Lajni=)

Grattis till 10 månader=)
och haha, är du trött idag? jag och eme somnade vid åtta kanske, så ringer hennes mamma och väcker oss vid tolv. jag dog typ :( skönt att sova ikväll :D



PUBLICERAT: 2008-03-04, 21:37:33 | URL: http://lajnilena.blogg.se

KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: