2008-03-12
 22:19:47

Tatuering

Måste bara berätta en sak!
Jag och Mattias har velat tatuera oss länge nu. Och nu blev han jätte sugen, men han visste inte vad han skulle tatuera för något. Han fick tid imorgon klockan 12, hos en polare till honom! PANIK. Så jag satt hos Frida och kikade på olika tatueringar som jag ville ha. Och hittade en som jag blev kär i. Den var as grym! så jag skickade den på mms till honom och sa att han skulle tatuera den på bröstet. Och faktsikt så tyckte han också att den var grym, så nu blir det den. Men det roliga var att när vi kom hem så ringde Johan (tatueraren) precis och sa att Matte kunde göra den nu påengång, ikväll. Så ja, nu sitter jag här och är nervös för honom, hoppas att det går bra.
image186
Självklart är den större på honom än på bilden, lite sådär lagom stor.
Perekt för honom. - Jag har bra Tajming -


caroline

ooho ta kort sen och visa hur den blev :)



PUBLICERAT: 2008-03-12, 22:28:16 | URL: http://svanemar.blogg.se

KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: