2008-03-02
 20:18:38

Söndag 2 Mars

Gårdagen var mysig, men det blev tyvärr inget grillande eftersom det snöade och blåste om vart annat. Var mysigt att lyssna hur vågorna slog upp mot stranden när man gick ut och tog lite luft. Känns som att somaren är påväg även fast det är snö på marken och lite kallt då och då. Men värmen försöker verkligen tränga sig igenom ibland :) Har börjat få värsta vårkänslorna av att köpa sommarkläder! Kikade lite på internet och hittade lite saker jag ville ha.

Iallafall så åt vi massa annat gott igår, räkor och chips, dricka och god mat. Såg på melodifestivalen också, tycker ni att de rätta vann? :) jag tycker faktsikt att de var helt okej. Sov som en stock inatt! så skönt. Vaknade och insåg att det var en ny dag, och att vi skulle fortsätta måla. Ja, vi håller faktsikt på att MÅLA OM LÄGENHETEN! Trot eller ej, men vi fick en liten idé, hämtade färg och började måla bara sådär. Men det blir faktsikt mysigt :)
Men nu ska jag snart skjutsa ut Jennie, Anki och Pj till Stigsjö på fest, på en söndag? haha! Ha en bra kväll!

image140
- Det är du och jag mot världen Älskling -


rickard

vem knäppte bilden? :O



KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: