2008-03-17
 22:56:46

Förbannad.

- Fan var arg jag blir.

Vad finns det för idioter där ute egentligen? vart fan är den här världen påväg? Det är så jälva idiotiskt att göra sådär som vissa gör, är otrogen, ljuger och beter sig bara som skit. Har ingen respekt för andra och tänker bara på sig själv och på vad dem vill göra eller inte. Hur fan kan man ens tänka tanken på att göra något sånt mot den man älskar? Själv skulle man ALDRIG ens komma på tanken att göra nått i den stilen. Förjävligt. Har fan inga ord för hur idot vissa har blivit idag. Låter som att jag hatar hela samhället men ni förstår nog vad jag menar. Alla är inte likadan, tack och lov. Har hittat en pojkvän som inte skulle göra något emot mig på det viset, inte ens tänka tanken. Tack! ÄLSKAR DIG MATTIAS
Kan lova att det kliar i nävarna
, Elin vi står på din sida.
image211


elin

förstår inte att dom överhuvud taget kan göra så. helt sjukt!!!



KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: