2008-01-03
 19:30:13

Torsdag 3 Januari

Kanske måste passa på att berätta att Tove har gjort om min blogg som ni säkerligen redan har lagt märke till. Hon hade tråkigt? Haha=) sötnos.
Måste säga att det vart asbra! Eller va tycker ni?

Hade körlektion idag också, börjar närma sig slutet på denna "övningskörning".
Snart kommer jag där ensam. Eller ensam och ensam, man lär ju få köra en och annan! ;)
Åh vad jag har tråkigt, Matte jobbar och jag och Jennie bara sitter här och ser dum ut.
Det är som vanligt...är asa sugen på nått, men vad vet vi inte än!
Nått vi måste klura ut tror jag. Haha. 
Vi vill baka, men vi har inte tillräckligt med grejer hemma, och inte tillräckligt
med pengar heller för att gå ner på affärn och köpa något att smaska på.
Hmm...svårt läge! =/

SNART skola igen, och jag har inte pluggat som jag lovade mig själv att göra.
Varför blir det alltid såhär? man sitter i sista sekunden med ALLT även fast man
har haft hur mycket tid på sig som helst. Man har bara suttit och kollat på tv,
eller bara gått omkring och varit knäpp av att inte ha något att göra.
Ändå pluggar man inte, dumt! =/ mycket dumt.

image26

Nu ska jag och Jennie försöka hitta på något att göra..nått förslag? :)



KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: