2008-01-29
 12:19:46

Tisdag 29 januari

Måste bara berätta att jag har införkaffat mig en nymfparakit,
Hugo heter han och är jäääättte snäll!
Han verkar trivas hos oss faktsikt, och till och med
Matte verkar tycka om honom, vilket är skoj! = )

Sitter på skolan nu, ska ha genomgång och börja med ps.
As kul, älskar att greja med det! bara fatt ja är så duktig på det ;) haha!
Ne, men jag har gjort allt som jag ska inför sportlovet typ, 
så jag ligger lite för mycket före alla andra. Läraren kunde inte komma
på något mer att göra åt mig :\ så det var ju as att vi började
på något nytt. Älskar att hålla på  med PhotoShop.

Jag och Älskling ska ut till mamma och pappa och äta ikväll också,
självklart får jag inte glömma bort Sandra, lillsyster=)
Sen blir det hundkunskap, wiiiiiie :D Äntligen!
inte varit där på 2-3 veckor nu, inställt och sedan har jag varit sjuk =(

Mixa blir kvar hos oss en stund ikväll också, familjen skulle fira Farbror Peter.
Han fyller 50! =) fetfest på Fredag, så jag ska vara chaufför! ;D
Hoppas jag får as mkt pengar i dricks ;)

Men nu är det genomgång, seeees!



KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: