2008-01-02
 21:21:04

Tisdag 2 Januari - Nyår!

Jaha, så var året slut och ett nytt år har börjat. Helt sjukt roligt nyår har varit!
Måste tacka Martin för att han fixade allt det här åt oss, även dem som hjälpt till.
Vi tjejer träffades först hos Malin och Jocke, super mysigt.
Blev lite drikkespel etc. och massor med tjejprat såklart.
Ojoj, vad jag har saknat er tjejer, det här måste vi göra om utan att de är nyår! :D
Vi promenerade sedan till Martin och festade vidare, sjukt mycket bra folk var det där.
Speciellt den där Mattias! (A) grrr, snygging. Alltid du!
Kvällen fortsatte med sång och dans och massa god dricka.
Klockan gick och den blev 00.01 - NYTT ÅR!! :D
Jag sköt faktsikt raketer också, två st! ;)
Jennie, Malin, Malin, Zandra, Linda, Anneli, Tove My, Louise - UNDERBARA!

Har körlektion imorgon också, fett halt ute är det vill jag lova!
Ska bli skoj=) Nu ska jag ta o kika på en film o gosa lite med hjärtat =)
PUSS&HEJ JAG ÄR EN SNYGG TJEJ
image24

Måste även passa på att hälsa er alla som läser, ett jätte gott nytt år! =)



KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: