2008-01-12
 13:37:42

Lördag 12 Januari - MARIO

Åh märkte för någon vecka sedan att det kommit ett nytt Super mario bros!
Kanske är lite seg att uppfatta saker men bättre sent än aldrig!;) haha!
Försökte förstå mig på Nogg.se nyss också, men det verkar bara jobbigt så jag
dumpade det i sjön utan att göra någon stor grej utav det.

Sitter just nu och försöker skriva min psykologiuppsats, men det går inge vidare.
Har verkligen ingen ork och måste fundera ut hut jag ska lägga upp allt.
Har iaf kommit på att jag måste börja plugga textkommunikation istället eftersom
jag har prov på det på måndag. Även filosofi ska jag försöka få gjort på måndag.
Dock kommer det bli jävligt stressigt, men det är bara att kämpa på!
Den här veckan är seriöst värsta jag varit med om på länge, känns det som.
As mycket i skolan, finns inget jobb och jag måste verkligen jobba.
Var ska jag annars få pengar ifrån liksom? jadu, det kan man fråga sig!

Ska nog iaf vara med Jennie ikväll, vi får se vad som händer och sker.
Anki ville att jag skulle följa med ut, och man kan ju hoppas att man får.
Fast har ändå inte så stor lust att gå ut längre. Inte lika kul som förut! =\
Men nu ska jag plugga vidare så man får något gjort, PUSS




KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: