2008-02-07
 20:52:02

Torsdag 8 februari - närmre

Ja, snart åker vi. Nu är det väldigt nära!
Till och med jag är nervös helt ärligt,
förstår verkligen hur Mikaela känner sig! =\
Men imorgon åker vi och sen är det försent att ångra sig.
Hoppas allt går bra och att vi kommer levande hem igen! :)
Kommer sakna min älskling så extremt mycket,
vi är ju nästan aldrig ifrån varandra såhär länge! :(
Min värld, mitt liv, mitt allt - Mattias Ångman <3

Jag glömde förresten att nämna våran studentfest.
Och alla skulle vara klädd som på 80-talet, sjukt roligt var det!
Det här hade jag på mig:



Ikväll har jag varit med Louise, sötnos=)
Gud vad vi har ätit, känns som vi inte gjort något annat! haha:)
Det var roligt att träffa dig igen gumms, var ett tag sedan.
Ne, nu måste jag packa lite innan Matte kommer hem.
Så jag slipper göra det när han kommer hem,
det kallar jag förspild mystid! ;) Pusspåer!

image46

Jag vet att killen är skitsnygg och att ni vill ha honom.
Men det går inte, han tillhör redan mig ! :)
Älskade Pojk <3


Shanti

jag vill inte haaaa honom :(



PUBLICERAT: 2008-02-07, 22:53:11 | URL: http://shaantii.blogg.se

KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: