2008-02-14
 16:12:01

Hatet växer och växer

Pratat med Siw idag. (chefen)
Igår sa hon åt mig att växa upp och mogna till.
Jag skötte tydligen inte mitt jobb pga. att jag stängde
av skärmen engång för längesen och gick på pause
och skulle se om dom loggade ut mig. Lars eller Anders,
minns inte vem det var för det var så längesen, sa åt mig då
att jag inte fick göra så. Sedan dess har jag inte gjort så något
mer förutom när jag skulle springa på toa som tar 1 minut ffs..
Ingen har sagt åt mig då, ingen.
Har endast fått sådana meddelanden som alla som sitter på
samma projekt har fått, att man inte får ta telefonen på,
att det är för långa söktider mellan samtalen etc. etc.
Ingen har någonsin sagt åt mig personligen att jag inte får göra så.
Men tydligen behöver dom inte det, utan har rätt att bara stänga av
anställda hit och dit utan att först varna dem personligen. Eller?
I alla fall så säger hon åt mig att jag får återkomma, först imorgon (idag),
sedan om några månader, och idag skulle jag återkomma till hösten.
HÖSTEN?!?!?!? vafan, får man göra så överhuvudtaget? knappast.
Jag blev helt upprörd och förklarade för henne att ingen sagt till mig
personligen och att jag bara fått sådana meddelanden på skärmen som
alla andra fick hela tiden om telefon och samtal. Helt vanligt info.
Men alla som vet hur Siw är, vet att inget man säger hjälper för hon käftar emot.
Jag sa till henne, men om jag skärper mig? (visste inte med vad dock men)
Men det gick itne serru. Jag sa:
- Men nu kommer jag inte kunna betala hyran eller någonting ... ;(
Men hon skrek bara tillbaka på sitt sura sätt:
- Vi kan inte betala din hyra ändå. Så nu vet du,
 och vi behöver inte diskutera det nå mer!
- Nej, faktiskt så förstår jag inte vad som är fel,
eftersom det där var så längesen och inte nu?
- Ja, du får återkomma till hösten.

Sedan la vi på luren. Jag fick tårar i ögonen direkt.
Började tänka efter vad som skulle hända nu..
Jag kommer inte kunna betala hyran nästa månad,
vilket resulterar i att jag kommer få flytta hem till Ä-bro igen.
Jag vill inte, jag vill bo här, med Matte, med min älskling.
Det här är mitt hem, eller numera var..
Kan inte sluta gråta, tårarna verkar aldrig ta slut!
Jag satt här i soffan och grät hysteriskt för mig själv när det 
plötsligt plingade på dörren, jag tänkte...Nej, vad ska jag göra?
Men det var bara mamma så jag öppnade och fick berätta allt
för henne medans jag satt och storgrät. Vad hon sa, vad jag sa etc.
Mamma blev lite småförbannad på kärringSiw och sa att jag skulle 
berätta för pappa om allt så skulle han ringa upp henne.
Det kanske tar på henne lite mer när en vuxen man ringer och 
skäller ut henne och berättar att man inte kan beté sig hur som helst
mot sina anställda. Fick iallafall en blomma, mat, 2 goda bullar och
lite annat gott av mamma :) tack så mycket. Jag hade tyvärr inget till 
dem, men det behövdes inte sa hon. 

Köpte en ros till mormor iallafall, bara för att hon är så söt.
Köpte en till Matte också såklart, och chokladhjärtan:)
Jaja..vet inte vad jag ska göra nu. Gråta vidare kanske. 
Mamma och pappa kommer såklart försöka hjälpa mig
och Matte sa också att det kommer ordna sig på något sätt.
Så vi får väl se. Men Siw kan ta sig i röven för jag kommer 
i alla fall aldrig mer dit. ni som jobbar där vet vilken bitch hon är!

image61

SES ALDRIG PÅ INTERVJUBOLAGET MERA!!!!!
Sedan måste jag bara nämna att precis samma sak
hände en anonym vän till mig, IDAG!
Och dom hade inte varnat henne innan heller. Skitjobbet.
Måste gå jävligt dåligt för intervjubolaget IMRI. 
Man kan ju nästan hoppas på det ibland.
Men det här, det kommer dom få höra mer av.
Bla. av föräldrar och bekanta! tro mig.

Måste även lägga till att jag är på bättre humör nu
sedan Älsklingen kom hem från Thomas. 
Ingen kan någonsin älska en människa mer än 
jag älskar honom, enligt mig! =)
Han blev glad av roserna, hjärtarna och vykortet jag
hade designat och gjort alldeles själv ;) *stolt* haha.

Idag vid middagsbordet satt han och kollade på mig,
kollade in varje liten rörelse jag gjorde. Vilket var skit
irriterande, men jag skrattade bara åt honom så söt som han är.
Han sa: -Ja såhär är det att bo med mig! :D
- Ja..i någon månad till :(
Han kom över till min sida av bordet, kramade mig och
la ner mig på golvet. Han sa:
- I flera månadet till! :) det går nog ihop ändå ska du se! <3
Det kändes så grymt bra, kände hur livsglädjen kom tillbaka
inom mig. Vi låg där o myste ett tag, på golvet.
Jävligt hårt, men jävligt skönt och mysigt ockå vill jag lova.
Han bara pussade på mig, så grymt skönt att veta att alla
inte är som Siw. Dom flesta är faktiskt rena motsaten! :D haha.

Han var iallafall tvungen att åka på jobbet, så vi stog o kramade
om varandra så hårt man bara kunde, ville inte släppa taget.
- Jag älskar dig gumman! :)
- Jag älskar dig också! <3 *puss*
- Jag kommer hem direkt efter jobbet! Hejdå *puss*

ALLT HAR ETT GOTT SLUT TROTTS ALLT

Så nu sitter jag här, känns konstigt att inte vara på jobbet.
Men så grymt skönt att slippa kärringjävlabitchsubban. ursäkta.
Ska iaf se på tv, slappa, käka Almondy mandeltårta med Daim
och kanske plugga lite till. Vi hörs, och tack för mig =)

"frida,073-8015657 säger:

Dumma tant hon ha haft för lite sex^^


caroline

Oh jobbigt dag du verkar haft. Hoppas din kväll blir myckeet bättre, och jag håller tummarna för att allting löser sig!
kramkram.



PUBLICERAT: 2008-02-14, 16:41:40 | URL: http://svanemar.blogg.se
Tobbe

gimmie tårta=D


Fågel

Stackare. Men det blir nog bättre ska du se.
Du kan få byta med mig om du vill.. :(


HELENASCITY

*
*
tävling i min blogg!



PUBLICERAT: 2008-02-14, 18:16:57 | URL: http://metrobloggen.se/helenascity
sandra

siw har ju alltid varit cp, kolla bara på hur hon ser ut som :P hon borde skaffa sig ett liv och det tråkigaste jobb jag haft är ib. jobbade dock 3 ggr men jag klipper hellre gräsmattor än att jobba på det där skitjobbet med världens sämsta chef.


Shanti

Ja Siw är världens jävla satmara och jag hatade henne redan sen första stunden jag såg henne och pratade med henne. Hon har i alla fall inte alla koppar i skåpet! sådana som hon borde inte ens få jobba där, inte ens som anställd och absolut inte som chef. Hoppas din pappa skäller ut henne grymt mycket!!



PUBLICERAT: 2008-02-14, 21:32:22 | URL: http://shaantii.blogg.se
Sandra

fan, vilken kärringjävlel. Döden på henne, tur du har mattias :) Hoppas allt löser sig :D Krrrraaam



PUBLICERAT: 2008-02-14, 23:14:55 | URL: http://sofiesandra.bloggagratis.se
Lajni=)

men guud vilket cp :O hoppas du hittar nått nytt snart =D


intervjubolagare!

Siw har tydligen hstigt lämnat denna jord enligt starka tillförlitliga rykten, känns hemskt att säga det men Fyfaaan va skönt..



KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: