2008-12-03
 14:36:04

Snö och slask

Nu har jag bestämt mig, jag ska börja plugga. Först och främst ska jag plugga upp mina betyg, sedan plugga till något jag vill bli..som jag inte vet vad det är ännu. Men jag kommer nog på det snart hoppas jag! Herregud vilket slask det är ute nu. Imorse när man gick ut låg det 1dm slask vart man än gick, det forsade vatten på gatorna och regnet föll till marken. När jag äntligen kom hem igen så började det istället snöa, man tackar man tackar! Mer snö vill vi ha, inte nå äckligt blött slask. Man blir ju så trött nu när det blir mörkt så tidigt ute..klockan är 14.30 och det är skymning redan. Det är mysigt på sitt sätt, men ändå längtar jag tillbaks till ljusare tider när man kunde vara ute längre. Ne nu ska jag ta och kolla igenom mina betyg och se vad som ska pluggas upp. Vi ses


Nathalie

svaret på din fråga finns nu uppe på min blogg =)



hoppas du blev nöjd med ditt svar =)



PUBLICERAT: 2008-12-03, 15:50:47 | URL: http://naatys.blogg.se/

KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: