2008-12-02
 22:54:12

Vad är Lycka?

Hur skulle ni beskriva ordet Lycka? Vad är det? Just nu känner jag mig så enormt lycklig. Så lycklig att jag inte kan bli lyckligare än vad jag redan är. Jag känner mig som en ängel med vingar som kan flyga upp i molnen vilken sekund som helst. Det känns som att jag hoppar omkring på små rosa moln och bara skrattar för mig själv. Så lycklig att det pirrar i hela kroppen och jag inte vet vad jag ska hitta på. Jag vill inte sitta still, inte sitta vid datorn och äta min piggelin, utan bara hoppa omkring och sjunga högt inför alla. När jag kysser honom pirrar det i hela kroppen av lycka och jag vill bara ha mer, mer och mer av honom. Jag vill visa alla att han verkligen är min älskling, min sambo och blivande fästman. Jag vill skrika till hela världen att vi är det bästa paret i världen. Att vi har det så bra som det ska vara i ett förhållande, att jag inte kan hindra mig ifrån att krama och pussa på honom hela tiden. Efter över ett och ett halvt år tillsammans är vi fortfarande som nykär i varandra och lyckan blir bara större för varje dag som går. Vi har planer ihop, planer på familj i framtiden. Planer på att flytta till hus, planer på att resa tillsammans. Planer i våran framtid, tillsammans. Nu ska vi förlova oss, och allt i rättan tid, varken för tidigt eller för sent. Man vet verkligen när tiden är inne och allt känns bra. Man kan aldrig någonsin missa när man hittat den rätta personen i sitt liv, för det känns i hela kroppen. Vänner är alltid vänner, och bland det bästa som finns. Jag har fått några av världens bästa vänner och det tackar jag för. Alla eras underbara skratt kan man inte vara utan, man får aldrig nog. Och sist men inte minst, så skänker min familj mig enormt mycket lycka. Den går inte missa, man känner det i hela kroppen, Kärleken och Lyckan.


tussie

tycker du beskrev lycka väldigt bra:)) ÅHH! taack!! GLAD JAG BLIR:D:D (lycka) haha



PUBLICERAT: 2008-12-02, 23:24:07 | URL: http://tussieline.blogg.se/
Emelie

du har inte lite tid över och fixa en design åt mig? :) skulle verkligen uppskattas!



PUBLICERAT: 2008-12-02, 23:56:06 | URL: http://emzus.blogg.se/

KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: