2008-08-05
 14:22:06

Ondskan står vid min sida

Grattis till Anneli som fyllde 18 år igår=) Nu kan du äntligen följa med oss Vuxa in på krogen;) (lagligt!) Ja som sagt åkte vi till Ida igår där det var fest för att fira vår allas Anneli:) mkt trevligt mkt trevligt. Synd bara att man skulle jobba imorse så det bara fick bli 1 drink.

Jag tror jag har haft ondskan med mig i 2 dagar nu?
Först går handbromsvajern av? Men det kompencerade sig med att jag just då skulle söka jobb, vilket gick bra verkade det som. Sedan idag, så fick jag punka? grr...Plus att jag har lite bensin i bilen, vilket är 1 poäng åt det onda hållet. Så idag åker vi och lämnar tillbaka bilen till pappa, så jag får ta den vita bilen ist. Som också gick sönder....medmig. Vad är det för fel? egentligen var inget av dessa saker mitt fel, mer än det med bensinen. haha. Höll förresten på att köra på ett rådjur också. Var 1 m ifrån -.-




KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: