2007-09-20
 23:07:02

Torsdag 20 September

Det är tråkigt att vara sjuk...alltid ska det vara nått. Låt mig få bli frisk nångång?
Ska lägga mig och se på Micke och Molle 2 nu, sova o mysa med älskling såklart! =)

Mattias Ångman, Jag älskar dig. Du är det allra bästa jag har!
Ingen kan någonsin säga att det inte är så, för det är precis så det är.
Så fort du går utanför dörren så saknar jag dig.
Vill springa efter och pussa på dig tills du dör.
Men det vore ju lite tragiskt så det ska inte hända=) (hehe)
Nej men allvarligt, utan dig känner jag mig inte hel.
Känner mig så ensam och..övergiven.
Saknar och tänker på dig heeela tiden.
Jag är verkligen tokkär i dig gubben!! :)
Med dig är jag lycklig <3
PUSS

image3



KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: