2007-09-26
 23:46:37

Onsdag 26 September

Klarade teorin idag! :D så glad jag blev ^ så himla skönt!

Saknar dig som en tok sötnos, kommer fan dö innan söndag ;(
Snälla låt tiden gå fort! ska nog jobba tills lördag eller söndag, låta tiden gå.
Ska pussa sönder dig när du kommer hem älskling, de vill jag lova!

Måste sova nu, ska cykla till skolan imorn, ska cykla överallt.
Cykla tills mitingen tills ca 16.00 och fika med Hälsa, harmoni och rörelse.
Sen måste jag försöka hinna äta något innan jobbet 17.00.
Kommer nog inte hinna men, får väl äta när jag slutat..sorg.
Lär ju inte komma hem förrän 21.30 eftersom jag måste cykla hem.
Allt är så konstigt när du inte är hemma älskling, inte som det ska vara.
Du ska vara här med mig ju ;( PUSS



KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: