2007-12-22
 14:24:16

Lördag 22 December - Mario!

Dagen kommer bli stressig känner jag. Har mycket jag måste hinna med innan klockan 19.
Först ska jag julstäda hela lägenheten, viket är rätt mkt som de ser ut just nu..suck.
Sedan ska jag färga håret, lämna tillbaka filmen som redan är sen.
Skulle lämnat den igår men glömde bort =/ så nu får jag betala 29 kr i skuld eller nå sånt.
Ska ner på stan också, om jag hinner. Köpa nå julgransglitter till jennie's pappa.
SEN ska vi knäppa lite julkort om vi hinner, måste dock hämta minneskortet hos Marcus.
Och VictorS skulle väl komma och hälsa på när Matte slutade, så måste hinna allt innan dess.
Klockan 19, fast det sa jag ju (A) Ne, bara att sätta igång med städningen!
Måste hinna spela Mario med Jennie också :D
Vi spelade hela nattten, så jälva kul, Yoshi älskling! <3

Ne men vet ni vad, nu måste jag sätta igång.
Ska egentligen plugga också, men de hoppar jag idag! =) PUSS PÅ ER!

image20



KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: