2009-09-11
 12:08:04

Dåligt besked ?

Åkte till vårdcentralen för en enorm halsmandel, som dock inte visade sig vara en halsmandel utan en väldigt svullen lymfkörtel. Jag kan ha haft körtelfeber. Och eftersom jag varit förkyld så länge (3år) så har det i stort sätt blivit kroniskt. Just bara för att sjukvården suger och att vårdcentralen alltid säger; Ta en alvedon och gå hem och vila. Så har dom i alla fall behandlat mig de senaste åren. Men som sagt, så var det inte min halsmandel utan även en annan sak som läkarna inte alls tyckte var bra eftersom jag var så pass ung. Det är det såklart inte heller, det är det aldrig när det handlar om den här saken. Jag tänker inte nämna något om vad det är förrän jag vet säkert. Var på sjukhuset och tog fler prover idag, och snart kommer nog en kallelse i brevlådan om att jag ska på S-valls sjukhus för vidare undersökningar. Håll tummarna för mig, det kan jag behöva!



KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: