2009-05-06
 08:12:42

Vaken nu?

Vad gör jag vaken nu? Ja det kan man fråga sig. Jag har ingen skola, inget arbete att gå till utan har all rätt att bara ligga och slappa i sängen till åtminstonde kl. 10. Älsklingen kliver ju upp kl.06, och då vaknar jag såklart, men somnar om. Så ringde min syster nu och frågar om hon får komma hit eftersom hon inte hade någon matte och inte börjar förrän kl. 10. Självklart sa jag, för det är ju lite drygt att åka moppe 1½ mil hem. Så nu sitter jag här pigg och kry och väntar på att hon ska komma förbi så vi kan äta varma mackor! mmmm=)


Jag
Foto: Mattias


bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling.



Du kan vinna en fin väska och ett presentkort på 500 kr



PUBLICERAT: 2009-05-07, 12:58:09 | URL: http://www.lovemercury.se/2009/may/ny-tavling.html

KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: