2009-05-02
 12:37:22

Igen?

Mm, jag är ganska säker nu, men ändå har jag hoppet uppe för att jag klarar mig iår. I 2 år har jag fått lunginflammation, samma tid på året. Nu är jag inne på 3.e året och är ganska säker på att det är på gång igen. Jag vill verkligen inte ha det igen, igen och igen! Jag måste jobba! Det sägs ju att om man har fått det några gånger, så har man jätte lätt för att åka dit igen..vilket jag kan intyga!

Sitter ute i Ä-bro nu. Det är vårstädning på gång i bilen, det finns rätt mycket sand i bilen vill jag lova. Så nu har vi dammsugit, kastat allt skräp och tvättat bilen så den glänser:) När vi är klara ska vi vidare till mamma och pappa och grilla innan jag åker till jobbet:) Ses!



KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: