2009-03-29
 23:30:04

Så är det över

Så är födelsedagen överstökad, och den har varit riktigt bra måste jag säga! Dagen började med att jag och älsklingen gick på bolaget och köpte lite dricka inför kvällen. Vi fortsatte sedan vår resa vidare ut till mamma och pappa där vi åt smörgåstårta, tårta och fikabröd med farfar, siv och farmor som kom och grattade mig. Fick en massa fina saker: Systemkamera, Laddare till datorn, Kristallskål, Akvarieväxter, Underkläder, Smycken och mycket annat. När vi stökat över det var det dags att åka förbi älsklingens föräldrar som även dem ville gratta mig. Där fick jag Kläder och en flaska Vin. Till slut åkte vi hemåt igen för att spendera kvällen med mina underbara vänner som kom förbi för att gratulera mig. Fick även då fina saker: Doftljus på ett jätte fint fat, Penisboken, Armband och mat från Minikrogen. Och såklart fick jag även en väldigt fin och högljudd "Ja må hon leva" sång av alla som var här=) Tack! Kvällen lyckad, även utan dem jag blev lite besviken på. Tack för en underbar kväll mina vänner:) Jag hoppas ni hade lika trevligt som jag hade det!


tussie

Nu svarar jag på en gång så att jag inte glömmer;) hahah JA jag vet.. är typ as rädd, men det är mitt fel (dumt att man ska vara så snäll)



PUBLICERAT: 2009-03-30, 18:08:02 | URL: http://tussieline.blogg.se/

KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: